Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Строілова Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Строілова Д. В. Зміни метаболічних показників за умов дії різних доз важких металів [Електронний ресурс] / Д. В. Строілова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Валеологія: сучасність і майбутнє. - 2013. - № 1066, вип. 16. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhV_2013_1066_21
| 2. |
Строілова Д. Підготовка майбутніх учителів основ здоров’я до застосування здоров’язбережувальних технологій [Електронний ресурс] / Д. Строілова // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2018. - Вип. 4. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2018_4_13 Розглянуто процес професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров'я у закладах вищої освіти. Уперше теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх учителів основ здоров’я до застосування функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності як відкриту динамічну систему, що включає методологічно-цільовий (мета, завдання, підходи, принципи, педагогічні умови), практичний (етапи, зміст, форми, методи, засоби) та контрольно-результативний (компоненти, критерії, показники, рівні, результат) блоки. Визначено сутність поняття "готовність майбутніх учителів основ здоров'я до застосування функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності" та схарактеризовано його структурні компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний). Розроблено критерії (ціннісно-мотиваційний; пізнавальний; поведінковий; оцінний) з показниками (мотивація застосовувати ФАМЛ; нейропсихологічна обізнаність; уміння латеральної діагностики; уміння латерального супроводу уроку; здатність до рефлексії) та схарактеризовано рівні (інтуїтивний, базовий, усвідомлений) готовності майбутніх учителів основ здоров'я до застосування функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності.
| 3. |
Гончаренко М. С. Експериментальна перевірка ефективності підготовки майбутніх учителів основ здоров’я до застосування методики функціональної асиметрії мозку людини у професійній діяльності [Електронний ресурс] / М. С. Гончаренко, Д. В. Строілова // Health, sport, rehabilitation. - 2019. - № 1. - С. 15-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hsr_2019_1_4
| 4. |
Строілова Д. В. Готовність майбутніх учителів основ здоров’я до діяльності (компоненти, рівні) [Електронний ресурс] / Д. В. Строілова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 63. - С. 169-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_63_41
|
|
|